Dieta Beaty Sadowskiej

Jako młoda mama teraz szczególnie dba o zdrowie. W jadłospisie dziennikarki, biorącej udział w maratonach, na próżno szukać mięs. Znajdziesz w nim ryby, warzywa, owoce i nabiał. Beata uważa, że posiłek powinien dodawać nam energii i zapewniać dobre samopoczucie.

Reklama

Najważniejsze zasady diety

Na dobry początek dnia

Odpowiednie nawodnienie to podstawa zdrowia i dobrego samopoczucia, ale to nie wszystko. Zacznij dzień od wypicia szklanki wody z cytryną.

Orzechy

Zawierają składniki mineralne i kwasy omega-6. Są cenne zwłaszcza dla osób zmagających się ze zbyt wysokim poziomem cholesterolu. Uważaj jednak – są kaloryczne!

Warzywa

Są podstawą zdrowej diety. Zawierają bogactwo witamin i mikroelementów. Dodawaj je do napojów, tworząc „soki” warzywne, jedz w zupach, surówkach i sałatkach.

Zdrowe pasty

Przygotuj samodzielnie pasty do chleba, np. z buraka lub pietruszki. Wymieszaj hummus z burakiem. Polub też niedocenianą kaszę jaglaną.

Artykuł pochodzi z kategorii: Dieta

Na żywo
Więcej na temat:

Zobacz również