Dieta Beaty Sadowskiej

Jako młoda mama teraz szczególnie dba o zdrowie. W jadłospisie dziennikarki, biorącej udział w maratonach, na próżno szukać mięs. Znajdziesz w nim ryby, warzywa, owoce i nabiał. Beata uważa, że posiłek powinien dodawać nam energii i zapewniać dobre samopoczucie.

Reklama

Najważniejsze zasady diety

Na dobry początek dnia

Odpowiednie nawodnienie to podstawa zdrowia i dobrego samopoczucia, ale to nie wszystko. Zacznij dzień od wypicia szklanki wody z cytryną.

Orzechy

Zawierają składniki mineralne i kwasy omega-6. Są cenne zwłaszcza dla osób zmagających się ze zbyt wysokim poziomem cholesterolu. Uważaj jednak – są kaloryczne!

Warzywa

Są podstawą zdrowej diety. Zawierają bogactwo witamin i mikroelementów. Dodawaj je do napojów, tworząc „soki” warzywne, jedz w zupach, surówkach i sałatkach.

Zdrowe pasty

Przygotuj samodzielnie pasty do chleba, np. z buraka lub pietruszki. Wymieszaj hummus z burakiem. Polub też niedocenianą kaszę jaglaną.

Artykuł pochodzi z kategorii: Dieta

Na żywo
Więcej na temat:

Zobacz również

  • Schudnąć po 50-tce? To nie takie trudne!

    Hormony wariują, zaś metabolizm wyraźnie zwalnia. To dlatego po przekroczeniu pięćdziesiątego roku życia tak trudno jest nam zachować linię. Są jednak na to mało znane, ale skuteczne sposoby! więcej