Kwadrans dla ciała: Trenuj na stepie!

Zdjęcie

Sport to zdrowie /123/RF PICSEL
Sport to zdrowie
/123/RF PICSEL

Wchodzenie po schodach to znakomite ćwiczenie na wzmocnienie mięśni nóg. Jednak nie musisz zdobywać pięter wieżowców. Po prostu spraw sobie step, a przekonasz się, że to proste narzędzie nie jest gorsze niż klatka schodowa!

 Połóż się plecami na stopniu, a ramiona opuść na podłogę lub przytrzymaj się boków stepu. Unieś nogi i przeplataj je raz w pionie, raz w poziomie.

Reklama

 Trening zacznij od rytmicznego wchodzenia i schodzenia ze stepu. Wykonuj ćwiczenie, powoli zwiększając tempo.

 Prawą stopę postaw na stopniu, a lewą na podłodze. Nie pochylając tułowia do przodu, zginaj oba kolana. Nie staraj się przenosić ciężaru ciała na nogę stojącą na stepie, gdyż to obciąży staw kolanowy.

 Oprzyj dłonie na stepie i przyjmij pozycję jak do pompek. Jeżeli masz słabe ramiona, możesz ćwiczyć na ugiętych kolanach.

Artykuł pochodzi z kategorii: Zdrowy tryb życia

Twoje Imperium

Zobacz również

  • Gdy pojawia się pierwszy dyskomfort w okolicach intymnych, a do wizyty u ginekologa masz kilka dni - zastosuj Multi-Gyn ActiGel. Ten dopochwowy żel pomoże zatrzymać rozwój infekcji i da... więcej