• Informacje na temat:

    szum w uszach leki

Artykuły na temat: szum w uszach leki
  • Szum w uszach - przyczyny i leczenie

    Szum w uszach można odczuwać także w głowie. Zdarza się, że odbieramy to jako dzwonienie, brzęczenie, świst, tętnienie. Ta wyjątkowo częsta i przykra dolegliwość może mieć wiele przyczyn. Można go leczyć innym szumem.

  • Nieustanny szum w uszach

    Może trudno w to uwierzyć, ale z powodu tego szumu w nocy źle spałam, a w dzień byłam rozdrażniona i przemęczona. Dlatego poszłam do lekarza rodzinnego. – Stale szumi mi w uszach. Jestem tym udręczona i nie mogę spać. Domownicy skarżą się, że trudno ze mną wytrzymać. Może to objaw poważnej choroby w głowie? – zrozpaczona opowiadałam lekarzowi. – Szum w uszach może mieć wiele przyczyn...

  • Prawie co szósty pacjent, który do mnie przychodzi, skarży się na brzęczenie, szmery, gwizdy i piski w uszach. Tak było w przypadku pani Moniki (49 l.). – Te dźwięki mnie denerwują i mi przeszkadzają. Są wyraźniejsze, gdy wokół jest cicho, zatykam uszy lub zasypiam. Pojawiają się w jednym lub obu uszach i znikają. Pulsują i zgrywają się z rytmem serca. – Sprawdzę za pomocą...

  • Szumy uszne, czyli tzw. dzwonienie w uszach, dotyczą osób w różnym wieku: i starszych, i młodych. Jest to zjawisko akustyczne słyszane tylko przez dane osoby i nie jest prowokowane przez ża- dne(...) ciśnieniem i przy częściej kurczącym się sercu przepływa przez tętnice w okolicach skroni, słyszymy szum lub dzwonienie (np. po wysiłku). Zaleca się wtedy leki obniżające cholesterol, zmianę diety...

  • Nie dają spokoju, pogarsza ją samopoczucie, budzą lęk. Szum może pojawić się nagle, mieć różne natężenie. W uszach (jednym lub w obu) nie tyko szumi – czasem piszczy, brzęczy, trzeszczy, tyka. Często dźwięk jest zsynchronizowany z rytmem serca. Najbardziej dokuczliwy jest wtedy, gdy wokół jest cicho: wtedy...

  • Nieprzyjemne szumy w uszach, dzwonienie, także zawroty głowy, napadowe swędzenie, a nawet ból – to mogą być symptomy infekcji ucha....

  • Mogą być wywołane chorobą lub lekami Przyczyną szumów usznych mogą być niektóre popularne leki przeciwbólowe. Szczególnie nadużywanie niesteroidowych preparatów przeciwzapalnych, np. zawierających kwas acetylosalicylowy lub ibuprofen bywa powodem pojawienia się szumów usznych. Tego rodzaju leki, mimo że dostępne są bez recepty, trzeba zażywać rozsądnie, po konsultacji z lekarzem. Także...

  • Mamo, mówię do ciebie! – głośno powiedziała córka. – Co takiego? – obejrzałam się zdziwiona i zrobiło mi się głupio. Znów jej nie usłyszałam. W dodatku często szumiało mi w uszach, szczególnie wtedy, gdy było cicho, np. w nocy. Poszłam więc do internisty. – Przez te szumy jestem rozdrażniona – poskarżyłam się. – Zrobimy badania krwi i moczu – zaproponował lekarz. – Wykluczą choroby...

  • Nie chcemy cię martwić, ale te dziwne dźwięki – dzwonienie, szelesty czy syczenia w uszach – słyszysz tylko ty. To tzw. subiektywne zjawiska akustyczne....

  • Mam 75 lat i dokucza mi szum w uszach. Lekarz laryngolog przepisał mi Cavinton, ale nie czuję poprawy. Czy specjalista powinien zmienić lek? Czesława z Częstochowy...

Dyskusje na temat: szum w uszach leki
  • Re: Lecz się tak, by sobie nie szkodzić

    Miałam kiedyś przygodę z grejpfrutem, a dokładnie ze świeżym sokiem z wyciskarki. Wypiłam wieczorem sporą szklankę. W tamtym czasie brałam leki uspokajające, rano obudziło mnie bardzo złe samopoczucie, serce szaleńczo waliło, z trudem łapałam powietrze straszne duszności etc etc. Nie mogłam się ruszyć, takie zawroty głowy i szum w uszach, wreszcie udało mi się obudzić męża, chciał wzywać