• Informacje na temat:

    b12 nie

Artykuły na temat: b12 nie
  • Jest niezbędna do zachowania zdrowia psychicznego i sprawności umysłowej w każdym wieku. Gdyby nie ona, czułabyś się zniechęcona do życia i byłabyś ciągle zmęczona. I to nie koniec.

  • Lekarz rodzinny Ewa Górska odpowiada na listy Czytelników Uporczywe, częste zawroty głowy u osób starszych bywają rzeczywiście związane z niedoborem witaminy B12. Jest on zwykle skutkiem długo trwających problemów trawiennych. W ich wyniku pogarsza się wchłanianie tej niezwykle ważnej witaminy, której zapasy są magazynowane w wątrobie. Niedobór witaminy B12 może być również...

  • ...​Wiadomość o tym, że rodzice wegetarianie zamierzają używaną dietę stosować także i wobec swego dziecka, zwykle wywołuje w otoczeniu szereg kontrowersji i oporów. Oponentów wobec decyzji rodziców zwykle niepokoi kwestia niedoboru witaminy B12 w diecie malucha.

  • Choruję na nieżyt żołądka i ostatnio musiałam zrobić badania. Wyniki są podkreślone na czerwono. Poniżej normy mam np. witaminę B12. Czy to poważny problem? Irena z Działdowa.

  • Prawda: Najwięcej witaminy B12 znajduje się w mięsie, wędlinach, rybach oraz w różnego rodzaju produktach mlecznych.

  • Może chronić przed przed niedokrwistością, a także poważnymi chorobami układu nerwowego...

  • Typowe objawy tego stanu to gwałtowne chudnięcie, silne osłabienie i senność. Diagnozę potwierdzą badania krwi.

  • U większości osób schorzenie ma podłoże genetyczne, ale zdarza się, że jest ono wywołane niedoborami żelaza lub witaminy B12. Za RLS może też stać niewydolność nerek, cukrzyca czy uszkodzenie nerwów. Rozpoznanie choroby przeprowadza lekarz internista, a później potwierdza je neurolog.

  • Przyczyną miażdżycy nie jest wcale wysoki poziom „złego” cholesterolu, lecz powstająca z trawienia białek homocysteina.

  • Nie rozumiem, nie pamiętam... – bywa, że 40-latek ma gorszą zdolność koncentracji i pamięć niż osoba 70-letnia. Sprawdźmy, co sygnalizują takie kłopoty i jakie zmiany warto wprowadzić.

Dyskusje na temat: b12 nie
  • Re: Mięso - zdrowe czy niezdrowe? Jeść czy nie jeść?

    mięso jest zdrowe, ma mnóstwo witamin z grupy B (B12 w roślinkach nie ma), żelazo, cynk, po prostu trzeba je kupować u sprawdzonych dostawców, ja indyk, kurczaki, wiejskie kiełbasy itp. zamawiam u http://www.kiszeczka.pl/

  • Re: Witamina B12 - witamina dla jaroszy

    B12 występuje w kilku formach, i tylko forma wytwarzana przez bakterie jest aktywna dla człowieka. Ta w warzywach nie. Wysokie niedobory B12 mają zarówno mięsożercy jak i roslinożercy, nie jest prawdą,, że dieta mięsna uchroni na pewno przed niedoborami https://www.youtube.com/watch?v=RVKkE9LlPYM

  • Re: 8 lat młodszy facet chciałabyś ?

    Jeżeli chodzi o mnie wolę aby chłopak był o de mnie starszy. Nie wiem, po prostu tak mam. Ale nie dyskryminuję dziewczyn lubiących młodszych.

  • Re: Gdy brakuje witaminy B12

    Witamina b12 jest produkowana wylacznie przez bakterie. Zadna roslina, czy zwierze nie potrafi jej samodzielnie wytworzyc. Moze ona zostac wytworzona przez bakterie w jelitach, ale wchlanialnosc tam jest stosunkowo niska. Skad zatem powinna pochodzic witamina b12? Wystepuje ona glownie w brudzie, ziemii i odchodach. Maja z tym staly kontakt zwierzeta, wiec one nie maja problemu. My tez kiedys tak

  • Re: Zażywanie witamin z grupy B może obniżać ryzyko udaru mózgu?

    Choroba Alzheimera i cukrzyca. Nie wiadomo dokładnie, czy brak witaminy B12 jest powodem choroby Alzheimera, jednak zauważa się u takich osób takie objawy jak dekoncentracja lub problemy z pamięcią, czyli oznaki choroby mózgu. Zaniżony poziom witaminy B12 w organizmie chorego ma również wpływ na pogorszenie się stanu umysłu. Odpowiednie przyjmowanie tej witaminy może znacząco spowolnić rozwój

  • Re: Czym grozi niedobór witaminy B12

    Witamina B12 z alg nie przyswaja się.

  • Re: jAK OBIERAC OGOREK?

    dzieki dziewczyny. A apropo jedzenia ogorkow ze skorka to powiem ze, sam ogorek nie jest bogaty w witaminy, natomiast skorka zawiera m.in.: sód, potas, magnez, wapń, mangan, żelazo, miedź, cynk, fosfor, fluor, chlor, jod, karoten, biotynę, witaminy: B1, B2, B6, B12, C; kwasy: nikotynowy, pantotenowy, foliowy, szczawiowy. trzeba tylko dobrze umyc i dobrze pogryzc. POzdrawiam

  • Re: B12 z tą witamina pokonasz stres

    Szkoda ze autor artykułu nie napisał o naturalnych źródłach Wit b12. Wiele jej jest w piwie. Tyle że w piwie refermentowanym w butelce. Czyli albo piwowarstwo domowe albo regionalne.

  • Re: Depresja i poczucie zmarnowanego życia- czy ktoś to zna ?

    Wszystkie osoby z depresja -- pamietajcie o czestym braniu witamin z grupy B, a p.w. B2, B3 (niacyna), B6, B12 oraz kwas foliowy. To pomaga zapobiegac chorobom psychicznym jak rowniez czuc sie lepiej gdy sie zapadlo na nie. I prawidlowe odzywianie, spacer co dzien, kontakt z natura.

  • Re: B12 z tą witamina pokonasz stres

    Witamina B12 z produktów spożywczych typu owoce, warzywa NIE DZIAŁA, bo występuje B12 w kilku formach, jednak dla człowieka aktywna to tylko ta wytwarzana przez bakterie, ta wsytępuje tylko(...) to dało. To samo w suplementach, wartość mają tylko te suplementy z wit B12 z bakterii, a tych jest mniejszość w sprzedaży https://www.youtube.com/watch?v=RVKkE9LlPYM