Zasady letniej diety w pigułce

Dieta latem powinna być zupełnie inna niż zimowa. A jaka?

Reklama

Jedz dużo warzyw i owoców, szczególnie czerwonych. Pij dużo wody. Zrezygnuj z potraw, które łatwo się psują. Odstąp od surowego mięsa, sushi, serników na bazie jajek oraz domowego majonezu.

Zapomnij o ciężkostrawnym, tłustym i wysokokalorycznym pożywieniu, np mięsnym. Postaw na zupy warzywne, surówki, sałatki, koktajle mleczne.

Zamiast lodów mlecznych wybieraj sorbety owocowe. Mają znacznie mniej kalorii. Na plażę zrób kanapki z dodatkami, które szybko się nie psują: raczej z żółtym serem niż z wędliną lub pastą rybną. Zwracaj szczególną uwagę na higienę przyrządzania potraw. W upały ogranicz gorące posiłki.

Artykuł pochodzi z kategorii: Dieta

Twoje Imperium

Zobacz również

  • Mięso? Tylko okazjonalnie!

    Powiedzmy to sobie szczerze – nie każdy potrafi obyć się bez mięsa i przestawić się tylko na roślinki. Ale z drugiej strony chciałoby się coś zrobić dla swojego zdrowia i lepszego samopoczucia. więcej